Tule mukaan muuttamaan maailmaa!

Jäsenenä voit olla vaikuttamassa Turun vihreiden nuorten toimintaan ja kantoihin. Pääset myös vaikuttamaan Vihreiden sisällä, puheenjohtajaäänestyksistä linjapapereihin. Jäsenyydelläsi ja jäsenmaksullasi tuet myös tärkeällä tavalla vihreitä arvoja ja tavoitteita!

Liity jäseneksi Vihreiden jäsensivun kautta. Normaali jäsenmaksu on 30 euroa ja alennettu jäsenmaksu (opiskelija, työttömät ym.) 15 euroa. Halutessasi tukea toimintaamme enemmän rahallisesti voit myös ryhtyä kuukausilahjoittajaksi.

Tietoa jäsenasioista pähkinänkuoressa Vihreiden sivuilla.

Joka syksy valitsemme uudet hallitustoimijat tulevalle vuodelle. Vuoden 2021 hallitus on jo valittu, mutta voit lähteä mukaan esimerkiksi Turun vihreiden nuorten tapahtumatyöryhmään tai kevään kuntavaalien ydintiimiin! Tapahtumatyöryhmässä pääset suunnittelemaan ja toteuttamaan vihreitä arvoja ja yhdenvertaisuutta edistäviä tapahtumia Turussa ja Turun lähiseuduilla. Lisätietoa työryhmiin hakemisesta seuraa alkuvuonna 2021.