Kuntapolitiikka

turun vihreiden nuorten uudet valtuutetut ja varavaltuutetut

Kuntavaalit 2021

turun vihreiden nuorten kuntavaaliohjelma

Turun vihreät nuoret haluaa feministisen kaupungin, jossa henkilökohtaiset ominaisuudet eivät rajoita kenenkään elämän ja kasvun mahdollisuuksia. Meidän Turkumme on aktiivinen suunnannäyttäjä, joka ymmärtää nuoriin ja opiskelijoihin panostamisen olevan sijoitus tulevaisuuteen. Siksi vuoden 2021 kuntavaalikampanjan keskiössä ovat ekologiseen kestävyyteen, yhdenvertaisuuteen, esteettömyyteen, ongelmien ennaltaehkäisyyn ja kaupungin viihtyisyyteen liittyvät kysymykset. Vihreä Turku torjuu ilmastonmuutosta ja huono-osaisuutta samanaikaisesti sekä jälkipolvien kannalta taloudellisesti kestävästi.

Turun vihreiden nuorten kuntavaaliohjelma jakautuu neljään teemaan:

1. Hyvinvointia tuottavat julkiset palvelut
  2. Vihreä Turku torjuu ilmastonmuutosta!
  3. Koulutuksen ja kulttuurin kaupunki
  4. Kävelyä, pyöräilyä ja joukkoliikennettä suosiva Turku

Ohjelman pääset kokonaisuudessaan lukemaan klikkaamalla allaolevaa linkkiä:

Turun vihreiden nuorten kuntavaaliohjelma 2021

Green Youth and Students of Turku (Turun vihreät nuoret ja opiskelijat ry) wants a feminist city where personal qualities do not limit anyone’s opportunities for life and growth. Our Turku is an active leader that understands that investing in young people and students is an investment for the future. Therefore, issues related to ecological sustainability, equality, accessibility, problem prevention and city amenity are at the heart of the 2021 municipal election campaign. Green Turku combats climate change and deprivation at the same time and is economically sustainable for future generations.

In English: The Municipal Election Programme 2021